Kvällstankar

Uch, va tvungen att rensa iaf lite för att med värdighet kunna publicera bloggen på FB igen.
Lite spännande annars. Är ju aldrig någon, förutom nån enstaka jävel, som är inne här och läser om jag inte publicerar ngt på FB. Så spännande att man öppnar upp sig och berättar om hela sitt liv för någon stackare där ute haha.

Här kommer ännu ett inlägg om... Surprise...!!; killar ;
Haha jag är så jävla bra på att krångla till allt. Eller välja fel killar? Eller vara en idiot kanske?

Dagens fråga; Varför snackar killar så mkt gojja eller har ni någon slags känsloknapp ni kan trycka på för att bara glömma!?

Personligen har jag iaf alltid varit extremt försiktig med vad jag säger till folk. Det är inte ofta ja säger "jag älskar dig" och liknande saker och förväntar mig att sådana ord inte skall missbrukas till mig heller. Får typ kräkkänslor när någon överanvänder sådana ord, tjejkompisar eller killar eller vadfan som...
Sen finns det ju mkt annat man kan säga också. Har fått höra mycket bullshit i mina dar och när jag tänker tillbaka på det så känner jag mest att vafan!!?
Är det så lätt för er killar att slänga ur er sån skit? Och varför? För att få ligga eller va!? Eller jag förstår inte riktigt poängen med att försöka få en tjej att känna sig speciell när allt är bullshit?
Eller är det bara så att ni har en knapp så att ni någon vecka senare kan glömma allt som att något aldrig hänt och gå vidare i livet till nästa brud.
Eller är det bara så att jag är en sån jävla hemsk människa så att det är så lätt med mig?
Tjejer är jag den enda som om och om igen finner mig själv i denna situationen!?

Eh en sak är säker. Nästa kille som slänger ur sig sånhär gojja till mig kommer nog få en käftsmäll haha.

Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0