Lessons learned ?

Plupp va jag är seg i hövvet. Spelat candycrush som en jävla dåre hela kvällen...

Har tre nya löften till mig själv. Eller ja det har jag väl tänkt många gånger.. Får se hur jag lyckas ta mig an det denna gången..

1. Sluta med allt drama och bara vara.
Tycker inte om drama. Skapar inte drama med mening. Men har lite svårt för att bara ta saker som de kommer, chilla påt och inse att det löser sig och det är helt onödigt att dra förhastade slutsatser. Så... Chilla ner liksom haha

2. Sluta jaga folk och försöka fixa allt.
Är ju egentligen samma sak här. Jag litar inte på att saker löser sig självt. Jag måste ordna allt och fixa allt och det är nu nu nu. Kan inte stanna, tänka efter och förstå att det kanske finns en anledning till att saker och ting är som de är. Eller förstå att jag själv är bättre än så? Varför anstränga sig inför folk som inte bryr sig om om de förlorar dig ändå?

3. Inte ta folk för givet.
Verkligen... Inser att jag kanske omedvetet gör det ibland. Eller det kanske mer handlar om att testa gränser för att se hur mkt folk tkr om mig. När det kommer till kritan har jag ändå svårt att tro att folk innerst inne faktiskt tkr om mig...
Och även ska jag ge upp folk som tar mig för givet (hör ju lite till dedär med att sluta jaga)

Jag är jag. Like it or not. Take me or don't. Sluta försöka fixa alla problem och umgås med folk som tkr om mig för den jag är och vill vara med mig utan massa spel liksom.

Låter hälsosamt tkr jag.
Wish me good luck ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0