Repeat after me; I deserve new shoes!

Så efter många om och men va jag tydligen värd 3 par skor.
Köpte ett par vita sneakers idag (viktigt nu när våren kommer!!) 
 
 
 
Sen när jag kom hem va det dags att bänka sig framför tradera för att buda på min stora kärlek, de svarta högklackade skorna från Nelly som jag blev så avundsjuk på när jag va i Falkenberg. Så var de slut på Nelly.com men bästa Emsi lyckades hitta ett par på tradera i min storlek, och när buden började trilla in några minuter innan avslutad aktion blev jag fanimej svettig! haha. Men dom blev mina, tjohooo!
 
 
Life is too short! Buys those damn shoes!
 
Så några quotes får bota pengaångesten jag har över alla skor jag köpt nu...
Puss!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0