Sju sorger och åtta bedrövelser sen

Så dagen började himla bra... ?
Vaknade med världens hjärtklappningar och mådde skit. Drömde att jag druckit kaffe med hash och kokain i... Låg på golvet och skakade och grät medans Anders ringde ambulans.... Kaffe med hash och kokain i alltså?
 
Sedan vart det iväg och plugga och jobba och efter det vart jag ute och åt med mams.
 
Veronica Maggio har varit min vän i lurarna hela dagen.
 
Nu ska jag, efter en öl och en drink, tokdäcka. Natt
 
 
Länge leve länge sen
som jag minns då var det lätt
även när jag trillade omkull

Länge leve du min vän
du som alltid följt mig hem
nykter eller alldeles för full

Men det var så länge sen
Ja, det var säkert längre än

Sju sorger och åtta bedrövelser sen
så länge sen, så länge sen
Du kommer nog aldrig mer vara min vän
det var för länge sen
så länge sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0