Jag kan inte sova

... Och folk (läs Erik och Christian) har slutat tracka mig på Facebook så jag får väl klämma ur mig ännu ett intressant blogg-inlägg antar jag.

Jag är kelsjuk!
Så nu tänker min kropp inte somna.
Dessutom är jag stressad och har tentaångest och inte blir det bättre för att man vet att man måste upp om 4 timmar.
Tre dåliga skäl till vrf jag inte kan somna alltså...

Vad skriver man om i en blogg då?
Shopping kanske? Köpte en skjorta och en tröja idag. Mycket lycklig. Här om dagen köpte jag ett par svindyra byxor...
Plånboken mindre lycklig.
Ni får ingen bild för sånt håller jag inte på med!
Men nu måste ngn bjuda med mig ut på lunch eller ngt så jag får visa upp mina fina kläder haha.

Det va allt för mig.
Sitter inte vid datorn denna gången heller så här kommer ett nytt quote!
Den har jag väl postat på Insta förr, men försöker inbilla migsjälv att det är så det är nu! Mysig tanke iaf..

Kyss och smek, vuxenlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0