Äntligen juni!

Så va det äntligen juni!! Längtat som fan, kommer bli en sjukt bra månad och en sjukt bra sommar har jag bestämt! Turkiet om en vecka. Tänkte jag skulle dumpa det sista av denna deppighet som ligger inom mig där. Men annars känns ju livet mkt ljusare redan.
Jag börjar gå tillbaka till normala nata som är helt bäst som hon är!? Alltså sommarn är för mig. Hela jag blir lycklig.

En sak som är jävligt jobbigt dock är att jag fått en satans massa myggbett... I ansiktet och på rumpan. Grrr!!

Va ute med jobbet och spela golf i tors. Sjukt mysigt. Och idag (igår??) spelade jag minigolf med Erik och massa trevligt folk. Golftjej nästa!? Naah...

Ne men nu ska jag nog sova. Sov så sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0