Äntligen

Jag vet inte vad jag håller på med eller vad jag känner.
För du kom in och tog över alla jobbiga känslor när jag va ledsen över någon annan. Och visade att du brydde dig, och att jag betydde något precis som jag behövde då.
Men du har funnits där så länge utan att jag knappt blinkat åt dig så va det bara en tröst när jag behövde det!?

Har mått så jävla piss i flera månader över detta nu och jag vet inte varför. Om det är för att jag faktiskt bryr mig eller om det är för att du än en gång fått mig att känna mig så värdelös och betydelselös med ditt snack om hur jag betyder mer än någon annan, samtidigt som man några dagar senare är bortglömd och ersatt av någon annan. Och lämnar en med den stora frågan att finns det någonsin någon man kan tro på när dom påstår att man betyder något?
Kommer jag verkligen på riktigt någonsin vara speciell för någon eller är det bara skitsnack och fantasier?
För man är ju verkligen så jävla lätt att ersätta och glömma på två röda...

Finns inget som helst bra avslut på detta jävla inlägget. Tack och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0