Fan

... Va inget känns bra just nu.
Va jävla trött jag är på detta.
Vad jag verkligen önskar att jag kunde ändra på mig själv. Tkr inte om mig själv alls längre. Har ändå alltid försökt leva som jag själv vill att folk ska behandla mig vilket typ alltid ändå gjort att jag vart rätt stolt över hur jag är som person... Även om andra inte gillar mig. Saknar sen känslan.

Så jävla fail på att allt låter så depp här nu för tiden. Men känns rätt skönt att skriva av sig lite ibland.

Imorgon blir det iaf påsklunch hos mamma med moster, mormor och gamlemormor. Blir nog trevligt. Sen jobb med Olivia. Får hoppas på en bättre kväll än denna...

Om man bara skulle skita i allt alltså... Jao

Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0