Good luck Chuck

Uch vilken bajsdag.
Eller iaf kvällen. Känt mig helt hängig och kelsjuk och depp. Men va iaf ett tag sen nu.
Va väl alldeles för glad igår helt enkelt. Hade en sån dag där jag inte brydde mig om vad någon tycker om mig, där jag log och skrattade åt allt och där jag allmänt kände att vafan det löser sig! Ja är bättre än såhär! En riktigt bra dag med andra ord.
Sen drack jag och Olivia en massa fanta och rosé och dansade och sjöng <3

Idag har jag bara vart bakis och sen jobbat.

Bokat resa till Turkiet med bästa Jennie. Så lycklig för att det blir av iår igen! Och den kunde nog inte komma bättre för känner på mig att jag verkligen behöver komma bort just den veckan för att glömma allt och komma hem som en ny människa.

Idag har alla om och hur och varför snurrat i skallen på mig. Att jag aldrig bara kan släppa saker eller!?

Good luck Chuck... Det måste vara jag

Eh gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0